Saturday, 7 January 2012

Age of Autism misrepresents Guardian journalist

The Guardian, fine journal that it is, has published a piece on Andrew Wakefield's misguided attempt to sue the BMJ, Brian Deer and Fiona Godlee. You can read it here, it's a perfectly reasonable feature, giving no opinion on Wakefield's fraud.

However, Age of Autism has republished the majority of the feature on its own site, with the byline "By Ian Sample of The Guardian UK.", implying that Mr Sample has written the piece specifically for Age of Arseholery. Let's face it - this is the kind of thing that John "Cock" Stone or Jake "Arsehole" Crosby would be able to cover (and look like morons) in their sleep - so why republish a piece from a major newspaper, written by a proper journalist, if not to try and steal some credibility on the back of the name?

No comments: